دوره آموزشی ارتباط با مشتری در مدیریت کرمان برگزار شد

برگزاری دوره آموزشی روانشناسی ارتباط با مشتری در مدیریت کرمان

به گزارش روابط عمومی مدیریت کرمان درراستای تداوم برنامه های اموزشی در این مدیریت دوره آموزشی 8ساعته روانشناسی ارتباط با مشتری با حضور 35نفر از پایوران مدیریت وشعب تحت پوشش برگزار شد .
اهمیت ارتباط ،ارتباط اثر بخش ،هدف از برقراری ارتباط  ،یادگیری انواع ارتباط ،تعریف ارتباطات غیر کلامی وکاربرد رفتارهای غیر کلامی از مهمترین مباحث این دوره آموزشی بود که توسط رضا علی پور مدرس دوره به شرکت کنندگان در دروه آموزش داده شد .
Last Updated 1397/6/21